vineri, iulie 07, 2006

eu plus o traistă egal câini fericiţi

Ei bine, am comis-o şi pe asta. După aproximativ 100.000 de kilometri ca şofer, fără evenimente (majore), am reuşit să trântesc două maşini între ele. Vag defectate, maşinile sunt O.K. Un spoiler plus o triplă şi o portieră stânga.

Ei, aici intervine povestea cu zâne. Impresionat de lacrimile de durere ale proprietarei şi de tristeţea proprietarului maşinii care, până la impactul mârşav cu extremitatea dreapta spate a maşinii pe care o conduceam în marşarier, staţiona aproximativ ilegal perpendicular pe o intersecţie, le-am alinat disperarea spunând că "o rezolvăm noi".

Interpretarea total greşită a cuvintelor mele a dus la o situaţie pe care o întâlneşti doar în elucubraţiile beţivăneşti ale vreunui povestitor de telenovele. Adică indivizii mă sâcâie aproape zilnic. Să merg cu ei la asigurări, ba la service, ba că "oare nu trebuia să semnaţi dumneavoastră?".

Ok. În lumea modernă, se întâmplă cam aşa: trozneşti o maşină nevinovată, îi dai asigurarea obligatorie, saluţi printr-o înclinare uşoară a capului şi îţi vezi de treaba ta. În lumea cavalerismului antic, unde eu probabil încă trăiesc, îi ţii de mână pe copii şi îi ajuţi să treacă strada, mergi cu ei la service, încerci să-i convingi pe cei de la asigurări să le schimbe complet portiera (care fie vorba între noi e puţin îndoită, nu se vede prin ea), dai din urechi, etc. şi până la urmă eşti de acord prin faptul că nu poţi să spui "nu" sau, mai degrabă "ia mai du-te mă'n gâtu' măti', ce-s eu, mama răniţilor?" să plăteşti (momentan) reparaţiile.

Adică, boul de Vasile (eu) o să scoată vag din buzunare neşte meleoane pe care le va recupera parţial de la asigurări. Asta este o chestie de dat în ziar cu titlul "cel mai prost şofer care conduce bine din Iaşi", cu poza mea pe care să fie desenate nişte pedale.

Ezact. Sunt o vacă virgulă cu pedale.

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

Ba nu mai fa pe viteazul ca stim cu totii ca n-ai facut nici macar 10.000 de km ... Altfel cum naiba sa nu stii ca masinile au si oglinzi? Plus ca parca ai avut vreo cativa ani si carnetul "confiscat"?

1:51 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Retractez! :D

3:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ba nu!

3:59 p.m.  
Blogger Toader Mihai said...

Mai zi ma ceva

12:28 a.m.  
Blogger Toader Mihai said...

Nu mai vrei sa spui nica ma ?
Pana de idei ?

2:12 p.m.  
Blogger Toader Mihai said...

Primesti notificari la comentarii ma ?

3:22 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home