vineri, ianuarie 13, 2006

Diverse

Noroc! Să trăiesc!

Tocmai am strănutat de două ori. E NAŞPA senzaţia pe care o ai atunci când strănuţi şi ai febră musculară la muşchii abdominali. NAŞPA.

Azi ar trebui să mă duc la sală, dar în loc de asta o să mă târăsc spre casă. Merg ca un moş, spatele aplecat, mâinile îndoite. Nu pot să le îndrept. Oare moşnegii merg la sală?

În altă ordine de idei, ţin regim ceea ce e puţin vesel. Adică foarte puţin vesel. E trist de-a dreptul. Am mâncat aseară 4 jumătăţi de pulpe de pui (adică 2 pulpe, da' le-am tăiat în două ca să mi se pară mai mult), o roşie şi foarte multe seminţe de dovleac. În timp ce pielea de pe pulpe (adică, la găini) conţine colesterol rău, cică seminţele de dovleac conţin colesterol bun. Le ştie domle ăştia care ţine regim.

Nu-mi place bloglines. E nasol. Deocamdată n-am descoperit cum să-mi fac categorii pentru posturi şi nici nu-mi place cum arată. Vreau ceva mai frumos, cum ar fi wordpress :P

Să mă uit puţin la blogger.