miercuri, ianuarie 11, 2006

Şi a fost prima zi de 'sală'

Partea pozitivă e că (încă) n-am murit. Partea a doua, adică cea negativă, e formată din mai multe părţi:

- mi-a zis instructorul 'nu mai mânca seara'. L-am întrebat de unde ştie şi m-a privit ca pe un individ fără mâini şi picioare care face podul pe spate.Mi-a spus că 'toţi facem la fel' şi am simţit un fel de 'toţi bărbaţii e nişte porci'.
- mi-a zis că ar fi bine să nu mai beau bere. Se rezolvă. Şi sucuri acidulate. Se rezolvă. Şi în general să nu beau alcool prea mult. Hai domle! Nişte vin? Da, da' cu moderaţie. Eu beau vinul fără nimic, sec, cu moderaţie n-am încercat.
- Mi-a zis că dacă văd punctuleţe sau ameţesc să mă opresc. Ce părere proastă şi-a făcut despre mine şi nici nu mă cunoaşte încă.
- Când 'pulsometrul' de la nuşce aparat de alergat pe loc arăta 162, a zis că s-a stricat. Cunoscându-mi performanţele anterioare, l-am aprobat părinteşte, n-am vrut să-l dezamăgesc.
- A trebuit să mă târăsc acasă şi nu vreau să-mi imaginez cum o să mă transport mâine la servici. Poate-mi iau o zi liberă, da' o să fie frustrant, nici WoW n-o să ma pot juca.

Dacă nu mor de bătrâneţe sau de foame până mâine dimineaţă, poate fi începutul unei frumoase relaţii de prietenie între mine şi fosta mea burtă. Dacă da, nu poate fi.

A. Am mâncat cam 5 castraveciori în oţet (3-5 cm scria pe etichetă, dar probabil de când făcuseră ei eticheta castraveciorii intraseră la oţet) şi 3 roşii taiate felii cu foaaarte puţină sare. La 30 de centimetri de mâna mea stângă e o pungă MARE de biscuiţi cu nucă, extraordinari. Sper să rezist până mâine dimineaţă când o să mănânc două ouă fierte şi o cană cu ceai.