marți, ianuarie 10, 2006

Citându-mă pe mine

Desigur, cineva trebuie să-mi citească blog-ul. Şi din cauza asta, cineva trebuie să-l şi scrie.

Am mai multe de scris. Pentru început, trebuie să spun că e naşpa să foloseşti diacritice seara când în timpul zilei nu. Pe de altă parte e bine.

După care: da, n-am fost la sală. Am trecut pe lângă şi am decis că e mai sănătos să încep de mâine, fără Cola.

Citez:

Anno domini 1998.
Am 39 de ani, 1,67 m înãltime si 77 kg. În 1997 aveam 38 de ani, aceeasi înãltime... si 105 kg (pe care le duceam greu...)

Am încheiat citatul. După ce-am citit tot site-ul respectiv, care conţine 'faimoasa' dietă daneză, dar nu numai, l-am trecut în my del.icio.us la categoria 'dreaming'. Da, am şi categoria 'dreaming'.

Aşa. Citatul din mine ar fi:

2006, 1 aprilie. Am 24 de ani, 1,71 înălţime şi 53 de kile.

Mă rog. De fapt e ceva cu faptul că momentan am 80 de kile şi până în aprilie mi-am propus să ajung la 70. Cu sau fără regimul danez. Cu chelia nu ştiu ce o să fac, da' îi găsesc eu un leac.