miercuri, decembrie 14, 2005

Despre dinţi, sâni şi urechi

Am visat azi-noapte că mi-au căzut nişte dinţi. De fapt a fost puţin mai trist de atât. Îmi căzusera dinţii din faţă, şi de sus şi de jos. Scuipam bucăţele de dinţi şi mă gândeam: aşa de tânăr şi mi-au căzut dinţii... nu-i nimic, îmi pun placă.

Până aici, nimic deosebit. Cel mai deranjant a fost că dimineaţă m-a pus benga să caut în "Cartea de vise" ce semnificaţie ar putea avea visul meu. Nimic mai simplu. Am căutat pe acolo şi am găsit ceva de genul: "Dacă visezi că-ţi cad dinţii, vei avea probleme financiare". Ei la naiba! Altele? Am închis cartea.

Un suflet "milostiv" a deschis-o şi a căutat în continuare. "Dacă visezi că îţi cad dinţii, vei avea probleme sexuale, chiar vei suferi de impotenţă". Cine m-a pus să cumpăr cartea respectivă? Deşi nu cred în chestii de genul ăsta, uite ca măcar scriu în jurnal despre ele.

Mda. Apropo de jurnal. jurnal.dinromania.com s-a dus în câmpiile veşnice ale vânătorii. Cu baza de date cu tot. Cu fotografii cu tot. Cu tot ce era pe acolo. Au ras băieţii tot, cu simţul răspunderii. Mă rog, după două luni de neplată, îi înţeleg. Huo!

Unde-s urechile, totuşi? Păi în emisiunea pe care o urmăresc în fiecare seară, înainte de culcare, adică pe la 1-2 noaptea. O emisiune despre chirurgie estetică în care diverşi americani îşi taie diverse părţi ale corpului.

Aseară am urmărit, mai mult ascuns sub plapumă, o operaţie de "lipit urechi de cap", în urma căruia un copil de 9 ani, supranumit Dumbo, a ajuns să aibă tot două foi de varză, dar paralele cu capul, nu perpendiculare, ca până atunci, o operaţie de guşosucţie (la asta n-am rezistat, nu există ceva mai oribil decât lipoaspiraţia), vreo 2 operaţii de îndreptat nasuri - o adevărată plăcere să auzi zgomotul de ciocănel bătând într-o dăltiţă, la rândul ei proptită într-un os pe care-l asculţi cum se sparge, iar medicul spune, satisfăcut "ok, s-a rupt acum", ia o pensetă şi scoate bucăţi de os din nasul respectiv.

Mă întreb dacă aş putea să visez şi altceva. Mă întreb ce efect ar avea asupra sexualităţii subsemnatului dacă nu aş schimba canalul de fiecare dată când e câte o operaţie de mamoplastie (cred că aşa se cheamă) şi apare medicul învârtind expert pe un deget nişte pungi cu soluţie salină (sau ce naiba o fi), pungi pe care le introduce cu mişcări brutale de profesionist sub câte un sân făcut bucăţi.

Discopery. Un canal pentru oamenii care n-au cărţi despre vise.