marți, ianuarie 11, 2005

declaraţie

Subsemnatul, legitimat, declar că azi-noapte am visat următorul text:

Am fost la Corneliu Vadim Tudor şi i-am cântat nişte bucăţi clasice şi o melodie special compusă, pe loc; maestrul s-a impresionat aşa tare că mi-a făcut cadou manuscrisul cărţii lui următoare cu rugămintea să fac ce vreau cu ea, chiar s-o public sub semnătura mea şi să-i dau un exemplar cu autograf. Mă închipui deja venind de la Paris, de la premiile Oscar ale cărţilor, călare pe un exemplar gigantic al cărţii lui Dan Chişu, cu roţi şi trasă de un miliard de furnici de-ale lui Ana Blandiana

Pe cuvântul meu că nu mint. Şi n-am visat acţiunea de mai sus ci chiar textul. M-am trezit dimineaţă şi l-am scris pe o foaie de hârtie, să nu-l uit până ajung la jurnal. Până şi exprimarea e exact ca acolo, aşa că nu eu, ci subconştientul meu e vinovat de eventualele greşeli de exprimare / logică. Şi că îl visez pe CVT.

Împreună cu textul ăsta am mai visat că am jucat un meci de fotbal-handbal-volei cu echipajul unei farfurii zburătoare, care până la urma s-au dovedit a fi nişte norvegieni care înjurau foarte bine în româneşte, şi că Opelul meu Calibra se împotmolea într-un şanţ plin de noroi. Cred că tre’ să merg la o ghicitoare, să văd ce înseamnă, în cartea mea de interpretat vise nu zice nimic despre Opel Calibra.

În rest, am remarcat că am 6 kilograme de ziare vechi, strânse într-o pungă. O să le donez unei fundaţii care se ocupă cu salvarea copacilor. Iar dacă nu există, îmi fac eu o astfel de fundaţie, am şi cel mai potrivit preşedinte pentru aşa ceva.

Am un borcan maaare de miere din care din când în când mai elimin câte puţin, spre gâtlejul meu. Nu ştiu de ce nu s-a inventat încă dispozitivul de turnat miere în gât din când în când.

A! În iulie anul ăsta am întâlnirea de 10 ani de la terminarea liceului! Să nu uit să-i anunţ şi pe ceilalţi mâine…