vineri, decembrie 17, 2004

3 zile de nefumat

Cred că am mâncat o tonă de biscuiţi. Şi bombonele. Am mestecat gumă. Am mâncat turtă dulce. Banane. 9 covrigi doar azi. Dar nici o ţigară.

De când n-am mai scris, Iliescu l-a graţiat pe Cozma. A avut chiar suficient timp şi să revoce graţierea. Mă gândesc că până mâine are timp să-l închidă pe Ilaşcu şi să-i dea drumu’ de vreo două ori, doar aşa, ca exerciţiu.

În acelaşi răstimp, am început ‘Furtul unei naţiuni’, de Tom Gallagher. Are una dintre cele mai lungi introduceri pe care le-am văzut la vreo carte. Mi-a trebuit o voinţă de două ori puternică: să termin introducerea şi să nu-mi aprind nici o ţigară cât timp o citesc.

(În răstimpul dintre momentul în care am început să scriu şi momentul ăsta, Iliescu încă n-a dat ortu popii, împreună cu Năstase. Deci se pare că timpul trece degeaba.)

Cică Antena 1 o să dea cu 20% mai mult spectacol. Adică o să emită cu 4 ore şi 48 de minute mai mult (dacă nu m-a lăsat aritmetica).

Cartea lui Gallagher se anunţă interesantă. O să-ţi povestesc ce adevăruri pe care deja le ştiam am citit de acolo.

A, fraţilor! Am uitat! 9 comentarii?!