miercuri, decembrie 08, 2004

CTP, AN şi TB la TVR

TVR e simplu. Televiziunea română. Televizuina lingătorilor în fund, locul unde se reinventează realitatea, leagăn de sondaje contrafăcute şi aşa mai departe.

AN e Năstase. TB e Băsescu. Da’ cine dracu’ l-a făcut pe Cristian Tudor Popescu analist politic? Soarta? Să fie totuşi soarta mea sau a lui? Că nu prea mai pot vedea o emisiune fără să sară CTP în schemă cu comentariile lui de prost gust.

Sub aparenţa unei inteligenţe ascuţite, pe care totuşi nu i-o neg în totalitate, şi a unei cunoaşteri absolute a lucrurilor, panarama de CTP (domnu’ CTP, dacă citiţi asta şi vă simţiţi lezat, trimiteţi-mi un email să vă spun unde să-mi trimiteţi citaţia pentru injurii şi/sau calomnii), un inginer ratat (calculatorist? Doamne fereşte), fost copil de mingi al lui Ţiriac, actualmente ridicător de mingi la fileu pentru Năstase şi prietenii lui, acest foarte dotat polisportiv al presei româneşti mă agasează aproape în fiecare seară, cel puţin în ultimul timp.

Da domle, n-am prea multe argumente. N-am nici timp nici vreun interes să-l studiez. Dar să se ducă în pădure şi să scrie prin copaci (asta sună ‘a la Mituc’, cunoscătorii cunoaşte). Să le spună animalelor din pădure cum că ursul e de fapt tare (şi e prieten cu leul greu), iar contracandidatul său la şefia pădurii, iepuraşul, e de fapt un nimic care se ia de urşii de prin pădurile vecine. Şi cum s-ar descurca veveriţele şi căprioarele din pădurea lor fără bunăvoinţa absolut dezinteresată a urşilor vecini şi ‘preteni’. Că ei sunt vegetarieni şi n-ar pune botu’ sau colţii pe vreun picior de fazan (adică ban de cetăţean). Nu, Doamne fereşte! (remarc că sunt într-o dispoziţie mistică în seara asta, îl invoc pe Dumnezeu în fiecare paragraf).

Cred că din cauza lui CTP nu mă pot lăsa eu de fumat. Şi a lui Năstase. Şi a lu Mitrea, Hrebe, Iacubov şi tot RAFO-ul lor, băga-şi-l-ar (uau!) în …