duminică, noiembrie 28, 2004

ultimul de azi

Cine sunt cei care ne conduc?

Cine sunt cei care îi analizează pe cei care ne conduc?

Ce face dintr-un om ‘politician’? Ce face dintr-un om ‘analist politic’?

Politicienii noştri au vârsta exact potrivită ca ‘apogeul’ comunismului să-i fi prins exact în momentul în care dorinţa de afirmare să fie maximă. Iar acum au vârsta exactă să câştige bani buni de pe poziţiile lor.

Ce l-a determinat pe Năstase să intre în politică? Pe Cârlan, din Iaşi? Pe Fenechiu? Pe Tăriceanu?

Politica e a oamenilor bogaţi. Şi din nefericire, politica este un joc care se joacă pe banii şi pe voturile oamenilor săraci sau cu o situaţie medie. La limita dintre cele două mă aflu şi eu.

Ce mă ţine aici? Ce ne ţine aici? Eu nu mai pot să sper. Eu nu mai pot avea încredere în ţara în care m-am născut, în oamenii care sunt ‘poporul român’.

Vreau altceva. Şi dacă nu o să pot să am altceva AICI, o să caut în altă parte.