duminică, noiembrie 28, 2004

de ce a picat Caţavencu

Sincer, nu ştiu. Nici băieţii de la Caţavencu nu stiu exact.

Cert este că, la ora la care scriu asta (22:29, 27.11.2004, adică aproximativ 8 ore până la deschiderea centrelor de votare), cel mai ‘rău’ câine de pază al democraţiei este lipsit de prezenţa pe net.

Site-ul PSD merge bine merci. Probabil din lipsă de trafic, stă şi mucezeşte cu ‘programul electoral’ pe el. Păcat că am făcut doar un test, şi l-am închis repede, să nu mi se buşească ceva pe la display… Ar mai fi prins un alegător în mreje. Cred ca au mesaje subliminale acolo, dar la mine merg doar invers. Sau poate… păi stai, poate ăsta-i scopul, să meargă invers, încep să cred ca e adevărat ce zicea Suciu.

Nu-i nimic. Noroc cu baieţii de la istorie.info (site-ul lor), care au fost pe fază şi dau Caţavencu la tot cartierul.

Scanteia I

Scanteia II

Catavencu nr. 47, 23-29 noiembrie 2004 - cam mare, ar putea fi generator de probleme.

Păcăt că mai sunt doar 7 ore (a trecut o oră de când am început textul ăsta, dar am scuza că între timp n-am stat chiar degeaba) până se deschid urnele.