luni, decembrie 06, 2004

…părerea mea!

Mi se acri de Năstase. Azi scriu despre flashmob-uri şi studenţi.

Flashmob-uri. S-au trezit nişte forumişti ieşeni cum că ei de ce n-ar ieşi să o pună de un flashmob? Că să iasă cu pancarte, că aşa au citit ei pe anti-psd.ro şi nu mai ştiu cum. Că le ajunge de atâta… şi nu mai pot suporta atâta… şi dacă iese el, ramuri bat în geam, emigrează cu toţii în state africane.

Ho băi copii, că aţi luat-o razna. Ceea ce spuneţi voi acolo se cheamă miting, revoltă, revoluţie sau ieşit la bere cu băieţii, că oricum nu vine nimeni. Sau mai bine un Counter-Strike, că e departe până la bar.

Aici am ajuns la studenţi. Despre care, din exterior cel puţin, am o impresie proastă rău de tot. Părerea mea e că studenţii din ultima vreme au spus cam tot ce au avut de spus şi au demonstrat tot ce au avut de demonstrat. Adica n-au avut nimic de spus sau de demonstrat.

Şi ce e cel mai nasol e că asta s-a întâmplat după ce a apărut internetul în campusurile ieşene (şi în ţară). Nu zic că e o relaţie cauză-efect, dar e al dracului de stranie coincidenţa. Până atunci mai vedeam oameni făcându-şi vizite pentru alte motive decât să se strângă câte 3-4 şi să joace jocuri în reţea. Sau să vadă filme aduse cu dc++.

Nu zic că progresul e un lucru rău. Dar parcă era mai bine înainte. Studenţii aveau ceva de spus. N-aveau internet, dar cu siguranţă, dacă ar fi existat conceptul, ar fi făcut nişte flashmob-uri… ohoho!