luni, decembrie 06, 2004

3 zile

…fără jurnal. A fost oarecum relaxant, nu din cauză că jurnalul ar fi ceva stresant, dar n-am pus mâna aproape deloc pe computer şi asta e bine din când în când, mai ales când stai un an de zile minim 12 ore în faţa unui ecran (sau mai multor…)

Am fost la Bucureşti. Din nou. Am avut ocazia (ar fi trebuit să pun ghilimele) să călătoresc cu faimoasa Săgeată Albastră. Singurul (MARE) avantaj este că face doar 5 ore. Hai, şi mai sunt vreo două mici: ziare gratis şi fumatul în secţiunea pentru fumători. Ăsta e şi un dezavantaj în acelaşi timp, noroc ca am avut loc la nefumători că altfel fumam vreo două pachete. Dezavantajul major e că Săgeata albastră e, tehnic vorbind, un tren de făcut naveta pe distanţe scurte, adus, probabil pe bază de comision guvernamental, din Germania. Foarte elegant, foarte curat, mi s-a spus că până şi buda e faina acolo, dar când stai pe scaunul ăla, parcă ai un băţ în fund. E NASOL. Noroc că scaunele sunt tapiţate.

Nimic nou prin Bucureşti faţă de acu’ două săpămâni. Parcă ceva mai multe maşini interesante, am avut mai mult timp de umblat pe Magheru. Am văzut inclusiv un Rolls Royce Phantom. Am mâncat la Geta din nou, etc, etc. Neinteresant. Din nou m-am gândit că mi-ar trebui un aparat de fotografiat. Un Sony modelul ăsta ar fi perfect, în atenţia eventualilor sponsori.

Între timp a murit Teo Peter de la Compact. Păcat, mi-au plăcut Compacţii când eram mic şi chiar şi acum îi ascult cu plăcere. Dumnezeu să-l ierte.

Din articolul respectiv trag vreo două concluzii:

  • dacă lucrezi la ambasadă, te-ai scos, eşti mai tare ca preşedintele României şi ca nevestele senatorilor foşti pupincurişti
  • presa română face tam-tam mai mult pentru că e vorba de o persoană cunoscută (se repetă obsesiv faptul că victima este Teo Peter, dacă era altcineva s-ar fi scris doar două paragrafe.

Asta e, cine mai e şi România asta, de s-a trezit cu pretenţia de a trage la răspundere pe cetăţenii străini, dar ce spun eu străini, de-a dreptul americani, pentru fapte penale? Cu victime cetăţeni români? Oricum, dacă autorul accidentului era român, tot lua un 3-5 ani cu eliberare pentru bună purtare, numa bine să-i vină din nou cheful de băut…