marți, noiembrie 30, 2004

Congo, procente şi, din nou, stenograme

Conform cotidianului Ziua, Geoană a recunoscut că stenogramele sunt reale.

Auleu măi dragă. Să vezi acu ce pumni în cap ia ăla micu… de la Năstase, care a susţinut că sunt nişte făcături…

Da’ ce-mi fac eu iluzii? Stenogramele au aparut la teveu vag de tot, într-o întrebare (atât am prins eu) către Năstase. Confirmarea lui Geoană probabil n-o să apară deloc, şi prietenii noştri de la sate tot cu Năstase o să voteze. De mai multe ori.

Şi săracu Băsescu nu ştiu de unde are atâta energie. Eu cred că omul ăsta nu e bine să ajungă preşedinte, cred că l-a fărâmat campania… Ce ne facem cu un preşedinte stors de puteri? Să nu mai poată el să-i înjure pe Berlusconi şi prietenii lui? Păi de unde atâta scuipat într-un singur om, că eu bere nu l-am văzut să bea.

Conform numărătorii, Băsescu e la 7.11% în spatele dobitocului (chiar, oare ce mi se poate întâmpla dacă spun despre actualul prim-ministru că e dobitoc? maxim să ajung în rai pentru că nu spun minciuni, doamne fereşte!). Îl cred şi eu pe Băsescu că mai vrea o tură. Aşa vroia şi un nene care a crezut că Cielo-ul lui poate merge mai repede ca furia-roşie-turbo, adică maşina mea. A luat-o şi la reluare. Scor 2-0. De atunci nu l-am mai văzut, cred că a emigrat.

Apropo, aseară s-a desfăşurat o discuţie foarte interesantă şi constructivă pe canalul #congo de pe undernet (cine a pierdut firul naraţiunii să pună mâna pe o carte de Mirc). Se discuta foarte aprins pe marginea viitoarei comunităţi româneşti din ţara cu acelaşi nume (adică [virgula] Congo). Tot ne-a îndemnat Cozmâncă să plecăm, cred că-l deranjăm.

Vă aşteptăm pe canalul #congo! Pentru ce-i ce nu-s cu Bombo. (urăsc rima asta).