miercuri, decembrie 15, 2004

tre’ să-mi schimb jurnalul

Am ajuns la concluzia că e cam chior jurnalul meu. Mă uit pe el şi nu e legat mai de nimic. Cu câteva excepţii, aş putea să-l dezlipesc de aici şi să-l arunc cu trei ani în urmă.

De asemenea, aş mai schimba: codul penal din România, în sensul înăspririi (sau măcar aplicării, ce naiba?) a pedepselor, primarul de la Iaşi cu o maimuţă mică şi proastă, laptopul meu pe unul mai bun şi canalul pe care se uită nevastă-mea acu, cu vreun Discovery.

Pe de altă parte, am deja 24 de ore de când n-am mai fumat şi m-am ferit, de bine, de rău, destul de satisfăcător de ţigări. Tocmai am primit, ‘cadeaux’ (cum zice germanu’), patru pachete de Davidoff. De ce nu le-oi fi primit acu o săptămână, cănd încă mai fumam? Oricum, le-am ascuns prin casă.

(Exact acum, la teve, e Marko Bela, care mănâncă rahat şi pupă la două funduri odată.)

Eu o să încerc să-i ignor şi să citesc o carte de Graham Greene - La drum cu mătuşă-mea.