luni, decembrie 13, 2004

culoarea câştigătoare este…

…portocaliul. Ce naiba vede lumea la culoarea asta nu pot să-mi dau seama.

Am fost pus recent să aleg între o geacă negru cu gri şi una care avea şi o dungă portocalie. Am ales-o pe aia cu dungă. De ce? Nu ştiu.

Orange are mai mulţi clienţi decât Connex. De ce? Nu ştiu. (poate au reţeaua mai buna, daaa, sigur că da).

Iar Băsescu a câştigat şi el e tot portocaliu. Sau, mă rog, geaca pe care o poartă, sigla alianţei pe care o conduce, pixul cu ‘Student deştept’ pe care l-am furat de la un amic şi aşa mai departe.

Mai mult, viitorul meu magazin online are drept culoare predominantă, ghici… portocaliul. La început n-am fost de acord cu asta. Da’ m-a convins designeru’ că e o chestie bună. Ca să vezi anticipare la omul ăla…

Nenea ăla care a inventat Gillette era un nene oarecum sărac care nu ştia cum să facă bani. Aşa că şi-a zis: ‘trebuie să „inventez” ceva care să fie folosit de o masă mare de oameni, destul de frecvent, şi care să se uzeze în timp (în aşa fel încât să-şi cumpere altu’)’. Aşa că a ‘inventat’ Gillette. Cred că o să ‘inventez’ şi eu, Orangiletul. Aparatul de ras cu trei lame, dintre care două nu fac nimic, vine a treia şi face toată treaba şi în plus, da, răspuns corect, este PORTOCALIU.