vineri, ianuarie 07, 2005

cioban

Azi o tanti a spus că-s ‘cioban’.

Teoretic, ar fi trebuit să mă enervez. Practic însă, bineînţeles că m-am enervat. N-o să ghiceşti faptul că tanti care m-a făcut cioban e o colegă de a lu’ tanti care vrea avize de la pompieri pentru conturi în bancă, dar aşa e. Bine, tanti a crezut că eu nu o aud, dar am auzit-o. Am şi comentat, dar ar fi a nuş’câta ‘abatere’ a prietenelor mele de la BancPost, aşa că m-am mulţumit să comentez cu Buriloiul, în particular.

Nuş’ce naiba nu completasem la un formular şi tanti probabil a fost deranjată de la vreo treabă importantă când a remarcat greşeala fatală. Bine, se prea poate să fi spus IBAN, da’ de ce se uita la mine în timpul ăsta, discutând cu amica mea doritoare de avize?

Să revin la titlu. Nu e nimic degradant în a fi cioban. Uite, dacă ne uităm la Gigi Becali, există cazuri fericite în care poţi fi cioban un timp după care ajungi să te faci de rahat în faţa unei ţări întregi, în prime-time. Erm, între 19 şi 22 (cred). Unii ajung să-şi cumpere Rolls-uri şi apoi fac gât la cetăţenii români cum că ei taie şi spânzură la ei în cartier.

Chiar, mi s-a acrit total de Becali. Aseară încă mai erau pe la teve ecouri de la revelionul de vis pe care l-a petrecut Becali nu ştiu unde mama haiducilor, prin munţii patriei, în acelaşi hotel cu Adi. De la Vâlcea. Adi de la Vâlcea, nu hotelul.

Am uitat. Ieri am făcut cerere să-mi schimb creditcardu’. Că cică de aia mi-a dat erori, că n-are nuş’ce cod. Profesioniştii de la BancPost au uitat să-mi dea PIN şi CW la card, iar eu, ca un meseriaş, habar n-aveam că-mi trebuie.

Cât despre cei de la 2checkout, eu bănuiesc că-şi citesc emailul în mod regulat, dar din două în două zile. Sper. Iar le-am trimis un email şi nu mi-au răspuns. Unde oare, prin oceanul Pacific, îşi au sediul?