miercuri, ianuarie 05, 2005

revenind…

La Mulţi Ani, jurnalule. Bine te-am regăsit în 2005. Bănuiesc că nu ai cine ştie ce noutăţi pentru mine… că ‘despre’ mine sigur n-ai. Cine să-ţi spună?

Am ajuns la o concluzie nasoală. Că e o lipsă majoră de informaţie utilă prin împrejurimile mele. Unde ‘împrejurimile mele’ include şi internetul, cât mă pricep eu să-l caut.

De exemplu: aş dori să aflu EXACT ce impozite se plătesc pe un salariu. Caut pe Google… numa’ trompete de site-uri. Mă rog, două dintre ele erau chiar destul de bine făcute (pentru un ochi neprofesionist, ca al meu), avocatnet si intellinews. Da’ din nefericire, informaţia… pauză. Oi fi căutat eu greşit.

Eu zic că totuşi, când apare întrebarea:

as dori sa aflu cu cat se impoziteaza firmele de soft si ce lege reglementeaza aceasta activitate, daca exista vreo facilitate pt. tinerii ce infiinteaza o astfel de firma. Cum intampina ststul aceasta initiativa. va multumesc anticipat!

indiferent dacă întrebarea e stupidă sau nu (mie mi se pare cel puţin pusă în absolută necunoaştere a oamenilor care au condus România până acum - adică ‘ce contează domle că e firmă de soft, dă-i dracu pe ăştia, vor să ne fure calu, părerea mea!’), ar trebui să fie cineva care să răspundă la întrebarea aia. Sau măcar să o bage într-un FAQ pe care să-l trimită prin email tuturor utilizatorilor unui site care pretinde că vrea sa ofere răspunsuri la întrebări.

Cred că o să mă enervez. O să scriu mâine despre 2Checkout iar ‘urările de bine’ de la mine pentru ei variază de la caz la caz. De la cazul în care îmi vor răspunde la întrebarea pe care le-am pus-o acu’ două zile, până la cazul invers. Adică zile două acu’ pus-o le-am care pe întrebarea la răspunde vor NU.

M-am pupat. Somn uşor, şapte purici.

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Flights,
British Airways Flights,
Domestic Flights,
Economic Flights,
Flight Tracker,
Flights Plans,
Flights Schools,
Slights Security,
Flights Offers,
International Flights,
Military Flights,
Private Pilot Certificate,

9:53 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Night Vision,
Night Vision Binoculars,With the proper night-vision equipment
Night Vision Scopes,Offers night vision binoculars
Night Vision Cameras,Night Vision Googles Night vision
Itt Night Vision,Night Vision Yahoo (NVG)
Night Vision Glasses,High spec night vision technology
Night Vision Camcorder,Modules for Camcorders
Night Vision Devices,High quality optical devices
Night Vision Security Cameras,security camera equipment
Ant Night Vision,A lot of us would like
Bushnell Night Vision,monoculars
Night Owl Night Vision,Complete Darkness with Night Owl
Yukon Night Vision,manufacturers of Yukon
Night Vision Optics,variety of day-time optics
Night Vision Rifle Scopes,Supplier of night vision device
Night Vision Equipment, the most complete selection
Us Night Vision,US Army and Electronic Sensors Directorate
Cheap Night Vision,Technology products
Night Vision Gear,Hard to find spy cameras
Russian Night Vision,Russian made night vision
Litton Night Visionfeaturing unrivaled Litton Night Vision

9:54 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Flooring,
Armstrong flooring, Welcome to the colorful world of Flooring
Bamboo flooring, Bamboo is botanically classified as grass
Brick flooring,The brick flooring is one of the best unmatched alternative for flooring devices.
Concrete Flooring,it is cost effective, durable & high strength
Cork Flooring, warm & quite with high durability
Wood floor, Wood floors are excellent choice
Kitchen flooring,
Laminate Floors, Laminate flooring is the best alternate for real hardwood flooring Laminate flooring is the best.more info avaleble on google ,yahoo & msn
Marble flooring,One of which is hard stone product
Rubber flooring, his one is a revolutionary product in flooring phenomena
State flooring,Welcome to State Flooring
Flooring Industry,

9:54 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home