joi, ianuarie 20, 2005

taverna cu fantome

Azi am fost în Taverna cu fantome.

Ce e asta? Un bar din Iaşi. Greu de explicat pe unde e situat, dar e FOARTE central.

Bar. Mult spus. E de fapt o tranşee, adica un şanţ mai mare, o crâşmă tip vagon.

Un frig ÎN-GRO-ZI-TOR! Am stat cu geaca pe mine. Berea? RECE! Muzica? Death metal, sau orice stil ar putea cânta formaţii care se intitulează ‘Dying Fetus’. E singura pe care am reţinut-o.

Ce e interesant la barul respectiv e că nu o să auzi niciodată manele acolo. Nici Rod Stewart sau Michael Jackson. Sau Spice Girls. NUMAI Death, eventual un Gothic, o treabă. Nici Rage Against The Machine n-aveau.

Proprietarul? Adică barmanul? Un pletos, păr cam pâna la fund. Nimic de reproşat. Ne-a servit câtă bere am vrut. Nu ne-a schimbat scrumiera. Nu ne-a păsat.

Buda? Au! Adica au budă. Nu ‘Au, mă doare’. Undeva la 100 de metri, păzită de un câine lup făcut colac după uşă. N-au uscător de mâini - adică nu corespund standardului meu minim despre un bar civilizat, dar în schimb în buda pentru reprezentantele sexului… frumos, au pişoar. Scuză-mi cuvântul, dar au PIŞOAR! Greu de înţeles de ce, dar au.

În rest, vă recomand cu , căldură (repet CĂLDURĂ - ei n-au) Taverna cu fantome. Fantomele nu există (sau nu le-am văzut eu - sunt un neiniţiat), dar pe perete scrie ‘TU NU MĂ VEZI, DAR EU DAAAAAA!’

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

Am o curiozitate: de unde stii tu ca in toaleta FETELOR este un pisoar?

2:24 p.m.  
Blogger Eugen said...

era usa deschisa, lumina aprinsa si am tras cu ochiul sperand sa vad vreun fund atragator?

2:28 p.m.  
Anonymous Anonim said...

din greseala am nimerit pe pagina ta ..dar crede ma..esti suuuper tare.
am avut o zi de toata jena..si chiar acum mi am descretit fruntea,citind din jurnalul tau.
:)

12:23 a.m.  
Anonymous Anonim said...

asa de multe s-au schimbat de atunci... acum buda e la caldurica (pt ca da acum au ) barmanul nu mai are parul lung dar tot patron e iar muzica mai atinge si un pic de hardcore si rock alternativ!!! dar atmosfera e de neegalat!!daca esti student nu rata taverna cu fantome(in spatele starii civile din piata unirii)

7:11 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home