marți, ianuarie 18, 2005

nu sunt singur!

De fapt vroiam să spun că nu sunt singurul şi să continui pe rândul 1 (unu) cu “care visează tâmpenii". Dar cum fila de azi nu e despre vise (ci despre interpretarea unuia), m-am gândit că n-ar fi prea reprezentativă prima frază.

De exemplu, nevastă-mea a visat azi-noapte că era la… na, că am uitat, ceva de genul ‘Ploieşti’, şi că lângă ea stătea Iliescu (da, Ion Iliescu, cel care a condus în epoca , cu acelaşi nume). Iliescu nu făcea nimic deosebit dar totuşi se remarca prin faptul că era în trening, cu un cojoc pe el şi avea o pâine în mână.

Mi-am adus aminte că mi-am luat de la Gaudeamus o carte despre interpretarea viselor, aşa că am deschis-o şi am luat-o, logic, pe simboluri.

Trening - nu este în carte, cel mai apropiat este ‘tren’, sau ‘trenă’.

Tren - dacă visezi că eşti într-un tren înseamnă că trebuie să te concentrezi mai mult la ceea ce faci, pentru a avea rezultate - asta înseamnă că Iliescu tre’ să se pună pe treabă.

Trenă - prezicere despre o relaţie plăcută cu un bărbat atractiv - o fi Năstase? O fi Geoană? O fi Mitrea?

Cojoc - din nou, nu este, dar e între ‘coiot’ şi ‘colecţionar’

Coiot - dacă visezi că îl auzi - rudele se vor arăta nemulţumite de tine. Dacă-l omori, vei avea rezultate bune de pe urma planurilor inteligente pe care le-ai făcut - Din nou… o fi Băsescu - dacă-l auzi, ai pus-o cu rudele din PSD. Dacă o fi Năstase, trebuie musai omorât.

Colecţionar - vei întâlni celebrităţi - cred şi eu, e plin PSD-ul de ele.

Pâine - asta este în carte! - simbolizează hrana de toate zilele şi revigorarea spirituală. Asumă totdeauna o semnificaţie pozitivă visului - altă interpretare nu pot să-i găsesc, dar cu siguranţă e elementul cel mai des visat de români, având în vedere că l-au pus în carte.

Iliescu - nu e în carte, dar am găsit sărac şi cinste. Două mame, ‘măi animalule‘ şi ‘asta nu vă priveşte‘ nu figurează nici la erată.