joi, ianuarie 20, 2005

concert jazz în Blackout Club

They got the noise, we got the music - ăsta e subtitlul titlului. Asta e deviza Blackout Club. Şi nu e la mişto.

La o bere, în Tavernă, mi-am adus aminte că azi, 20.01.2005, e concert jazz în Blackout Club.

Probabil că nu ştii ce e Blackout.

Blackout e un bar. Club, să zicem. Standardul meu de bar FAIN. Adică:

  • Canapele de piele, joase
  • Scaune joase
  • Mese joase
  • Muzică bună, la un nivel tolerabil
  • Budă curată, cu uscător de mâini.

O altă condiţie care face să-mi placă barul e că îi cunosc pe proprietari. Adică mă simt ca între prieteni când merg acolo.

Azi a fost concert jazz. Adică o canapea + masa respectivă + vreo 2 scaune - date la o parte, băgat o clapă, o baterie + loc de basist şi o chitară clasică, pui pe tipul cu saxofonul în faţă, bagi solista în priză, iar rezultatul este o grămadă de lume care se înghesuie să-i asculte.

E singurul bar din Iaşi în care am văzut oameni stând pe jos ca să asculte muzică. Eu eram unul dintre ei. Muzica? Superbă.

Cei care cântau se intitulau (cred) Capitolul IV. Mâine cred că aş putea să fac rost de poze şi de numele lor. Au cântat demenţial. Au avut şi doi invitaţi, un alt basist şi un solist care a făcut spectacol. Nu se înţelegea dacă ce spunea el acolo (în engleză, cred) e inteligibil. Dar avea o voce beton.

Eu zic că Blackout e primul club adevă®at din Iaşi. N-am mai fost în multe ‘cluburi’, dar e singurul loc în care (nu numai când sunt concerte) muzica e MUZICĂ, nu e ZGOMOT.

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Cum pot, prietene, sa iau legatura cu baietii de la "capitolul 4 " ?
As vrea sa-i aduc sa cante in Baia Mare

Dalia Voicu, daliavoicu@gmail.com

8:07 a.m.  
Blogger ch said...

Vesti bune pentru iubitorii jazz-ului!

Duminica, 19 octombrie, de la ora 20.00 il veti putea vedea si asculta pe saxofonistul american Sam Newsome alaturi de pianistul Lucian Ban, intr-un show unic, care a incantat publicul american in vara acestui an. Cei doi vor prezenta publicului bucurestean albumul lor "The Romanian-American Jazz Suite".

Evenimentul este organizat de Institutul Cultural Roman si ArCuB si este punctul de plecare al turneului european pentru lansarea „The Romanian-American Jazz Suite". Mai multe informatii despre Sam Newsome, Lucian Ban, album si eveniment puteti gasi la adresa www.icr.ro/jazz_suite si pe site-ul ArCuB.

Biletele pot fi procurate de la casa de bilete ArCuB, str. Batiste nr. 14 (rezervări la tel. 021.319.26.90/91)sau prin punctele de vanzare Bilet.ro de la Sala Palatului si din magazinele Muzica, Music Shop Batistei si Victoriei, Flamingo Unirii, Flanco Orhideea, Dorobanti, Baneasa si Cora Voiaj Pantelimon. Online biletele pot fi cumparate de la www.bilet.ro. Pretul biletelor: 15 si 20 RON.

4:42 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home