marți, ianuarie 10, 2006

Am adoptat o raţă

Se pare ca mai există şi alte animaluţe care-şi aşteaptă viitoarea familie. Internetul e un loc neprietenos, nu le lasa să te aştepte.

Ea e raţa mea:

<!-- BEGIN bunnyhero labs pet code -->
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="250"><tr><td>
<script language="javascript" type="text/javascript" src = "http://bunnyherolabs.com/adopt/embed-js.php?b=bWM9ZHVjay5zd2YmY2xyPTB4NGQ0ZDUyJmNuPXRpcHN5Z2lwc3kmYW49ZXVnZW4=">
</script></td></tr><tr><td align="center"><small><a href="http://bunnyherolabs.com/adopt/">adopt your own virtual pet!</a></small></td></tr></table>
<!-- END bunnyhero labs pet code -->

La un later edit, trebuie să precizez că se pare că raţa mea e de fapt scrisă în javascript şi meseriaşii care-mi furnizează gratuit spaţiul de aberat nu acceptă raţe virtuale la ei pe server. Asta e. Las'că văd eu cum o scot la suprafaţă pe această raţă. Aaaasta nuuuuu e viaaaaţăăăă, siiingur tooot meereeeeu, n-aaaam şi eeeeu o raaaţăăă, să-mi fie soaaaţăăă, soţ să-i fiu eu. Sau măcar boboc adoptiv să-mi fie.