joi, aprilie 20, 2006

Rodica Ojog - Braşoveanu

M-am prins cum să pun poze aici! Ce deştept sunt!

Acestea fiind spuse, vă prezint un scurt fragment din lista de cumpărături pe care am realizat-o astăzi.

Asta după ce ieri am intrat în Eugene Ionesco (mă rog, librăria cu acelaşi nume) şi în Diverta şi am ieşit înjurând. De mama celor care au făcut ce-au făcut de-au ajuns cărţile în halul ăsta de scumpe.

Chiar, cred că a citi e un lux. Mă întreb cu ce bani mai fac bibliotecile (de stat) achiziţii de carte. Bănui că au discount-uri maricele direct de la edituri, da' totuşi... dacă e vorba de beletristică, tre' sa ia vreo două exemplare din fiecare titlu. Eh, parcă ar conta, ce-i trebuie românului cultură (generală) de mărgăritar.

Cred că o să-mi fac o listă completă şi actualizată (ha ha ha, ce glumă, vezi cât de des îmi actualizez jurnalul) cu cărţile (o fi cacofonie? ei, şi ce dacă) pe care vreau să le am în bibliotecă. A! Şi să-mi fac bibliotecă, să scot dracilor odată cărţile alea din saci.

Deci:
- listă cărţi
- bibliotecă

Să vedem dacă o să-mi aduc aminte.

1 Comments:

Blogger Eugen said...

Hmm, se pare ca n-am fost prea atent. Ok, sa dispara editia mai noua din lista!

10:43 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home