miercuri, august 02, 2006

O scurtă addenda

Am ajuns trimis de M.U. la un articol (interesant) dar la nişte comentarii şi mai interesante. Nu mă interesează disputa lingvistică în cauză, dar îi mulţumesc lui Marius pentru faptul că am ajuns să citesc următorul comentariu şi mai exact bucata subliniată. Un joc de cuvinte care-mi place dar mă întristează.

Romania |

Dragii mei copii, certati-va, ca asta au facut si parintii vostri si strabunii vostri, de doua mii de ani incoace! Asta e tot ce puteti face pentru mine, in timp ce altii fura tot din mine, din jurul vostru, lemnul, fierul, apa, aerul, pana si pamantul de sub voi. Nu o sa terminati cu cearta si nici ca veti observa ca sunteti chiriasi pe pamantul de sub voi! Ati lasat pe altii sa-mi scrie istoria, lasati pe altii sa-mi scrie gramatica, ascultati muzica si basmele lor pentru ca sunt “trendi”, jalea mea nu va mai misca. “Un popor fara cultura ramane o simpla popu-latie”, dragii mei!

Voi, oameni buni cu scoli inalte si diplome mondiale care inca ati ramas aici cu mine, voi care “brenduiti” super-companii multinationale, coborati-va privirea plina de glorie si spre mine, o baba saraca, de hoti calcata, fara buget de “ribrending”!

Imi doresc sa cred ca in voi a mai ramas o particica de ROMAN, un ochi, o ureche, un sentiment…
Ma doare ce vad, ce aud si ce simt…