miercuri, februarie 07, 2007

Păi de ce?

Păi de exemplu, pentru că n-am categorii. Mi-aş dori următoarele categorii pentru posturile mele (într-o succesiune absolut dezordonată): despre mâncare, despre cărţi, despre copii, despre săraci, despre copii săraci, despre calculatoare, despre dobitoci, despre mine, despre alţii, etc, etc. Da' n-am, aşa că e dezordine pe aici.

Hmm, tocmai am văzut o maşinuţă roşie pe aici. Ciudat să vezi la tine în birou o maşinuţă mică roşie care se învârte de capu' ei pe sub mese. Mă rog, asta intră în categoria 'despre copii'.

De ce naiba nu prea scriu eu pe aici, că am o grămadă de povestit. Multe rău de tot. Cred că sunt foarte leneş. Nu, ŞTIU că sunt foarte leneş, dar CRED că din cauza asta nu prea scriu pe aici. Cred că mi-am mai propus de vreo 23 de ori să revin la un obicei cu blog, da' se pare că nu prea mă ţine.

Oricum, îmi salut revenirea, fie ea şi temporară. A, chiar, s-a schimbat blogger.com-ul, de'acu mă introduc în sistem prin userul de gmail. Ce ţi-e şi cu globalizarea asta şi cu dominaţia Google asupra internetului, domle!

1 Comments:

Blogger Toader Mihai said...

Ai taguri nefericitule..... Faci din ele categoriii

Mihai

2:39 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home