sâmbătă, februarie 17, 2007

Biletul

Nu ştiu de ce, dar e mai bine aşa, cu bani mici. Parcă sunt mai calm când o pâine - mică, rotundă, semi - costă 40 de bani şi nu 4000 de lei. Nu-mi amintesc exact, dar când eram mic pâinea era vreo 2-3 lei şi era ok.

În schimb nu ştiu unde naiba am pus biletul ăla de tramvai pe care l-am cumpărat acum vreo lună. N-aveam nici cea mai vagă idee cât costă, era 2 lei, l-am compostat aiurea da' mai aveam un capăt şi l-am căutat azi peste tot (adică în toate compartimentele portofelului), biletul, nicăieri. Parcă aş avea o gaură neagră în portofel. A trebuit să-mi procur altul, cu "un singur capăt", prin amabilitatea vatmanului, căruia îi sunt şi acum recunoscător. A costat un leu şi 20 de bani. Sunt plăcuţi bănuţii ăia mici pe care-i am acum.

Despre ce naiba vorbesc aici? Habar n-am. Ştiu doar că îmi place frigul şi să fumez. Aici e cald, dar.

Fir'ar ea a naibii de viaţă.

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Nu-mi amintesc exact, dar când eram mic pâinea era vreo 2-3 lei şi era ok.

Din câte îmi amintesc era 3 lei cea "neagră", 4.25 "albă" și 6.50 "împletită".

Argh, câte amintiri care mai de care (ne)plăcute are probabil fiecare dintre noi despre pâinea "comunistă" :(

…Cu câtă disperare îmi venea să le dau pe băbătiile alea de vânzătoare cu scufiile de masă când, după ore în șir de stat la cozile alea infernale, ajungeai la rând și ele refuzau să-ți dea 3 bucăți, că, deh, 2 ajungeau la 4 oameni. Argh, în câte bucăți le-aș fi spart țestele :(

…sau când refuzau să-ți dea bucata pe motiv că-ți lipsesc 25 bani, deși te arseseră deja de fiecare dată când nu veneai cu "bani ficși" — "n-avem mărunt".

…Și când îmi mai amintesc și de cum se mai cacă unii "deștepți" peste ei cu stropi pe la toate tembeliziunile cum că eram noi proști că ne huzuream la pâinea "albă", în loc să îmbucăm "sănătos"… 'apăi să fi mâncat ei găurile alea negre! Nu aveau nici o legătură cu noțiunea de pâine, erau pur și simplu niște găuri negre împrejmuite de o coajă de aluat nedospit. :(

4:04 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home