joi, februarie 15, 2007

Noaptea târziu (sau dimineaţa devreme?)

Ce poţi face cam pe la ora asta. Pai uite, îţi zic eu: termini o carte mişto (Lunea începe sâmbăta, de fraţii Strugaţki), mai speli o şosetă... Da, ce-i rău în asta?

Mă rog, am nevoie de şosetele respective, din motive care mă privesc personal pe mine şi pe picioarele mele. Aşa că, desculţ sau parţial încălţat cu adidaşii, am spalat frumos şosetele cu săpun lichid, de mâini, le-am clătit bine bine cu apă rece (o să răcesc la ovare!), le-am zvântat bine prin centrifugare (mă rog, varul de pe pereţi absoarbe picături mici de apă, aşa că n-am mustrări de conştiinţă) le-am băgat un pic la cuptor după care le-am pus pe un calorifer. Sper să se rezolve până dimineaţă.

Între timp, e plăcut să simt mocheta sub picioarele goale. Un pic jegoasă, mocheta, da' e ok. La o adică, mă pot spăla oricând din nou pe picioare, în chiuveta din baie.

Mai am Piciul şi Oraşul damnat de citit şi tre' să fac rost de alte cărţi. Mă descurc io cumva, ce papucii măsii.

Cam asta ar fi. Mă duc să verific caloriferul.

1 Comments:

Blogger Eugen said...

Ţin neapărat să bifez 'Piciul' pe lista cărţilor citite. Mişto carte.

10:53 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home